Konsum

2009/06/26

Nominera och vinn!

Filed under: Coop — by konsum @ 10:16

När man tror att det inte kan bli bättre än att få skänka hårt arbetande butikspersonal lite glädje kommer ett tjusigt företag som Saltå Kvarn och slänger in ett extra presentkort på Din Egen Müsli-blandning som naturligtvis ska lottas ut bland er, era tjusiga varelser!

Detta innebär att någon vänlig och lycklig nominerare kommer att vinna ett presentkort på sin alldeles egen müsliblandning inklusive en plåtburk, som även råkar vara hur tjusig som helst!

Nominera din favoritbutik nu!

Vinsten kommer att lottas ut (av mig, med hjälp av Random.org) och kontaktas via mail för adress och dylikt!

SK_vinst

3 kommentarer »

  1. Vill bara utfärda en varning ang. müslin där.. det är värsta knarket och min blandning är så jävla god att man är förevigt fast.

    Kommentar av Anna — 2009/06/26 @ 21:16

  2. Den muslin köpte jag en gång och den var FULL av larver…

    Kommentar av sara — 2009/06/29 @ 10:46

  3. Sara: Det låter ju väldigt illa förstås, men köpte du verkligen ”den här” müslin? Som du beställer på nätet? Det låter väldigt otroligt att den skulle, däremot har jag inte lika svårt att tänka mig att du råkat köpt ett äldre paket i en livsmedelsbutik. Då är det dessutom snarare butiken som bör informeras och möjligtvis läxas upp. Jag har aldrig aldrig haft några problem med Saltå Kvarn-produkter…

    Kommentar av konsum — 2009/06/29 @ 13:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

