Konsum

2009/01/26

Bokslut 2008

Filed under: Bokslut — by konsum @ 08:40

Jag har varje år redovisat vad som i folkmun brukar kallas bokslut, helt enkelt en rapport från mig till dig hur bloggen har fungerat och blivit läst och så vidare (2006, 2007). I år missade jag att upprätthålla traditionen eftersom slutet av året blev smått kaosartat med bloggpaus o.s.v.

Det här är 2008:

stat_2008

Och ”Topp 5: lästa inlägg” är som följer:

(2008-01-27 till 2009-01-26)

Titel Visningar
Oboy, hemligt snusk 6,037
Jättelyftet 2008 – en rapport 3,160
Stora frågelådan – nu med svar! 2,869
P – Rättvisans Riddare 2,584
Pengar från 1972 2,352

Jag kan inte nog tack er alla för att ni, faktiskt, dagligen förändrar mitt liv och för att ni är de finaste vänner och läsare en människa kan önska sig.

All kärlek.

2 kommentarer »

  1. Bra jobbat Konsum!
    Det hemliga Oboy-snusket skrattade jag förresten länge åt. Så makabert…

    Kommentar av Frida — 2009/01/26 @ 12:27

  2. WOW! över 2 miljoner views! tänk om du fick en krona för varje view, då hade du kunnat köpa en lägenhet i vilken stad som helst i sverige. olika stor beroende på stad förvisso, men ändå… vilken tankevurpa!

    heja bloggen, heja!

    Kommentar av Cousin S — 2009/01/29 @ 01:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

