Konsum

2009/01/06

Informationsflöde

Filed under: Coop — by konsum @ 11:07

Jag har just fått mig serverat ett berg av högkvalitativt dirt om en av de värsta och elakaste (om inte ‘DEN värsta och elakaste’) stamkunderna vi har (tidigare kallad mustasch-tjockisen, går från och med nu under det mer fantasifulla och mycket passande namnet Pingvinen).

Jag kan säga så mycket som att han bland annat har cyklat på ett barn för att sedan skälla ut det påkörda barnet för att hon orsakade ”ett jävla springande på gården”, och cyklade efter detta tjusiga uppträdande vidare.

Jag gnuggar mina händer!

3 kommentarer »

  1. Så Konsum, vad ska du göra med informationen? Har svårt att se dig som en svensk Mr. Burns med fingertopparna mot varandra och ett utdraget ”eeexcelleeeent”! 🙂

    Kommentar av Broken Haiku — 2009/01/06 @ 11:56

  2. Jomen klart h*n drar en Mr Burns, det gör väl alla popkulturellt bevandrade nuförtiden? 😛

    Kommentar av bani — 2009/01/06 @ 23:36

  3. I min ensamhet njuter jag av att jag 1) haft rätt om honom (vi kan kalla honom Pingvinen) i många år, och 2) även andra tycker att han är ett svin. Eeexcellent!

    Kommentar av konsum — 2009/01/07 @ 08:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

