Konsum

2008/06/23

Resultat från en könslig omröstning

Filed under: Coop — by konsum @ 10:25

Nu är omröstningen nedan stängd, och resultatet är uträknat. Jag tänker inte ge något svar, inte ens en liten vinkning om åt vilket håll det mest rätta svaret ligger.

Det verkar vara så att jag bör inneha en snippa i alla fall, och om så inte är fallet vore det troligt att det inte spelar någon som helst roll. Det känns bra.

Det som gjorde hela omröstningen verkligt intressant var alla fina och kloka kommentarer från er. Ni är bäst!

en_könslig_omröstning

11 kommentarer »

  1. Kunde man vinna nått på omröstningen? … inte? Okej, tycker man borde kunna vunnit någonting … någonting litet. Det e ju tanken som räknas.
    Annars tar jag tillbaka min röst.
    Blankröstar.
    Damn you!

    Kommentar av The one and Donny — 2008/06/23 @ 14:01

  2. TOAD: Om vi ska leka enligt devisen att alla ska tjäna någonting för sin insats är det har det sista inlägget jag skriver.

    Kommentar av konsum — 2008/06/23 @ 14:10

  3. Jag röstade på ”spelar ingen roll” men är ändå ~90% säker på att du är en stolt innehavare av en snippa!

    Kommentar av brejs — 2008/06/23 @ 15:44

  4. Jag röstade på ”snopp”, men är ändå 100% säker på att det inte spelar någon roll!

    Kommentar av Sippe — 2008/06/23 @ 16:19

  5. då bara undrar jag vilka kommentarer som var de fina och kloka kommmentarerna…?

    Kommentar av lillavild — 2008/06/23 @ 19:06

  6. Lillavild: det är de som är skrivna under inlägget ifråga.

    Kommentar av konsum — 2008/06/23 @ 19:29

  7. Jag lever efter livsdevisen: ”Vad kan jag tjäna på det här?” Och tycker väl att vi alla rent allmänt borde lotta ut saker lite hejvilt.

    Kommentar av The One and Donny — 2008/06/23 @ 20:25

  8. Pfff, så dum så dum. Sätt ut kön för fan.

    😉

    Kommentar av Broken Haiku — 2008/06/23 @ 23:54

  9. Hmm, jag har gjort en statistisk undersökning av alla dina kommentarer (crunchade dom i en databaskörning och plockade ut alla kramar o pussar du fått). Tja, lite mindre aambitiöst kanske..
    Resultatet är följande:
    Om du är man har du helt normala kommentatorer, 8 kramar från tjejjer och inga från män.
    Om du är kvinna är det illa: 20% av fjejerna är lesbiska och det finns inte en enda riktig karlakarl!
    Röj aldrig ditt kön!

    Kommentar av Nytillkommen — 2008/06/24 @ 12:21

  10. TOAD om det ska vara att man ska vinna nånting vid varje omröstning som finns så skulle man även göra det på tex kvällstidningarnas enkäter om exempelvis hur det skulle gå för sverige i fotbollen, vad som är godast att grilla mm mm.. Jag tycker att det var en bra omröstning detta trotts att jag är 99.9% säker på att jag vet vad det är för kön på ”konsum”

    Kommentar av jenni — 2008/06/27 @ 08:42

  11. ”Det som gjorde hela omröstningen verkligt intressant var alla fina och kloka kommentarer från er. Ni är bäst!”

    Snippa.

    Kommentar av Pelle — 2008/07/01 @ 13:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

