Konsum

2007/11/23

Jag gillar beröm

Filed under: Coop — by konsum @ 11:04

Jag följde Marias råd och kikade på Pocket Shops Jul- slash nyhetsfolder (.pdf), och på sidan tio uppenbarade sig Erika. Jag vill redan nu framhäva henne som en tjej med oerhört god smak och vansinnigt kompetent, och helt klart är att ingen skulle kunna basa över Kulturhusets Pocket Shop bättre än Erika.

Om ni någon gång ska inhandla böcker tycker jag att ni ska gå till Erikas butik i Kulturhuset på Sergel-nivån och hälsa gärna från mig (det händer nog inget speciellt, ingen rabatt eller så, men det är nog en duglig ice breaker).

Orsaken till denna helt okritiska hyllning av Erikas person och butiken hon är ansvarig för beror på dessa guldkantade bokstäver:

Pocketshops julfolder 2007

Jösses Amalia! Det här är det bästa som har kommit sedan Tjuvlyssnat. Hur rolig som helst och perfekt som högläsningsbok!

7 kommentarer »

  1. Fast… Hon heter väl Erika…? 🙂

    Kommentar av Misanth — 2007/11/23 @ 11:42

  2. Herriguuu, jag blev så till mig att jag i farten döpte om Erika till Elin. HON HETER ERIKA!! (dags för prygelkvasten. Förlåt Erika!)

    Kommentar av konsum — 2007/11/23 @ 11:44

  3. Jättekul. Jag gillar personalrekommendationer. jag meanr alltså när personalen rekommenderar varor :).

    Kommentar av denmodernamunken — 2007/11/23 @ 15:35

  4. och jag har bidragit till en sida i den, yay! 🙂

    Kommentar av anna — 2007/11/29 @ 00:01

  5. Och jag har köpt den! Yay! Jag tänkte skänka den i julklapp till personalen i butiken där jag handlar min lunch typ varje jobbdag, även om det är ett Hemköp så tror jag att den kan tänkas uppskattas som läsning i lunchrummet…

    Kommentar av Michis — 2007/12/01 @ 11:35

  6. Hurra, jag är med på konsumbloggen – med bild och fint smicker och allt! Kul! Kom och köp boken av mig och gör den till årets julklapp. 😀

    Kommentar av Pocket Shop-Erika — 2007/12/04 @ 23:10

  7. Du är bättre än tjyvlyssnat!

    Kommentar av ithoran — 2008/02/14 @ 12:02


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

