Konsum

2007/11/01

Takt och ton

Filed under: Coop — by konsum @ 15:30

Gustav Vasa trängde sig frustande mellan två äldre damer och annonserade till sin ålderstigna granne som nyss betalat:

– Idag ska jag inte handla ett skit men jag ska berätta för dig att förr i världen när det bara var fint folk som fick syfilis hände det sig på ett slott i Närke att greven tappade sitt ollon i toaletten när han tog sin morgonpiss. ‘Oj då’, utbrast greven, ‘jag har visst fått en släng av syfilis!’

Damerna försökte med god min blockera hans kroppsodör och dåliga humor.

6 kommentarer »

  1. Mr Vasa är verkligen inte rolig…mest jobbig kan jag tänka mig.

    Kommentar av Jag — 2007/11/01 @ 19:54

  2. O helga skit!

    Kommentar av Funkmeister — 2007/11/01 @ 20:37

  3. Med ett namn som Gustav Vasa krävs det ju nästan en bild, eller åtminstone ett porträtt. Kan du inte damma av paint kunskaperna? =P

    Kommentar av Brittsten — 2007/11/01 @ 23:37

  4. Odör. Usch. Jag brukar glömma bort att man kan andas med munnen istället för näsan när de värst illaluktande kunderna kommer i ens kassa, så jag sitter där och lider. För man kan ju inte fly. Tyvärr.

    Kommentar av Annchen — 2007/11/02 @ 00:14

  5. Gustav Vasa haha. Nej han var inte fräsch då, och tydligen inte nu heller.

    Kommentar av denmodernamunken — 2007/11/02 @ 11:31

  6. HAHAHAHAHA!!!!

    Kommentar av Kajsa — 2007/11/13 @ 12:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

