Konsum

2007/07/13

Banankontakt

Filed under: Gästspel — by konsum @ 18:44

Inskickat av svenil:

Jag plockade upp bananer. Det kom fram en äldre herre i  blå skjorta och bara tittar på mig. Jag sneglar på honom och säger:

– Kan jag hjälpa till med något?
– Ja jag kanske skulle ha haft ett par bananer…
– Ta för dig du…
– Är du en sån där dekoratör? klipper gubben av.
– Va?
– Ja, är du en sån där dekoratör du?
– Ehm… nja… ja jovisst, haha.
– Hahaha, ja jag ser det på dig, står där och plockar.

(Gubben tar några bananer, vänder sig om och dyker på en annan kund, skrattar och börjar raljera med henne)

– Ja du vet han är en sån där dekoratör, han. Hahaha!

Kunden ser besvärad ut, sedan kommer farbrorns fru och föser iväg honom.

2 kommentarer »

  1. Hahahaha! Tuff gubbe ju!

    Kommentar av Funkmeister — 2007/07/13 @ 18:53

  2. WTF? 😉

    Kommentar av Freddie — 2007/07/15 @ 19:08


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

