Konsum

2007/07/03

Ingen bok till mig än

Filed under: Coop — by konsum @ 00:44

Jag har fortfarande inte fått boken. Är det någon som har köpt/fått den? Är den bra? Om jag inte var så nervös över vad alla ska tycka skulle jag be om recensioner, men jag är för feg.

Den kommer att komma ut i bokaffärerna till hösten, då blir det nog till och med ännu värre.

(man kan tydligen också låna den på ett bibliotek i Stockholm. Då får man dessutom en bonussida, det exemplaret har nämligen 130 sidor)

13 kommentarer »

  1. Öhm, är du säker på att du fick till den där länken korrekt. Jag kommer till: ”Estimating the value of oil capital in a small open economy”. Vilket säkert är en mycket intressant avhandling. Eller kanske inte.

    Kommentar av Henrik — 2007/07/03 @ 07:28

  2. Jag fick boken i tisdags för en vecka sen. Mycket fin och bra 🙂

    Kommentar av tmw — 2007/07/03 @ 08:35

  3. Har också fått boken och är jättenöjd med den. 🙂

    Kommentar av Misanth — 2007/07/03 @ 08:58

  4. Henrik: Haha, du har så rätt! Nu funkar länken som den ska, men för alla som blev sugna på boken som Henrik pratar om: den finns här

    Kommentar av konsum — 2007/07/03 @ 09:42

  5. Hittills två stycken som har köpt boken, och båda är nöjda *phew*

    Kommentar av konsum — 2007/07/03 @ 10:02

  6. jag har köpt den och är oxå supernöjd!!

    Kommentar av lillan — 2007/07/03 @ 16:11

  7. Jag har köpt flera stycken! Beställde först två, men sen beställde jag hem några till. Det är sommarens BÄSTA ”gå-bort-present”! Mycket mer uppskattad än en flaska vin som man annars alltid bär med sig när man är bortbjuden på middag eller annat. Snart har alla mina vänner en kopia tror jag… =))

    Kommentar av Maria — 2007/07/03 @ 20:08

  8. Maria: Way to go! Du har rätt i att det är en bra ‘gå bort’-bok, det är det bästa med ett lågt pris – man kan lätt och generöst formligen kasta exemplar omkring sig. Tack för att du berättade, det gläder mig oerhört mycket!

    Kommentar av konsum — 2007/07/04 @ 12:28

  9. Senaste länken går till en 827-sidig franskspråkig katalog över industriutställningen i Lyon 1952. Årets kaffebordsbok nr. 1 utan tvekan!

    Kommentar av Robert K Huselius — 2007/07/05 @ 06:15

  10. Robert: Ja, det är utan tvekan hård konkurrens i kaffebordsgenren! Kanske kan jag hoppas att om Lyon-boken ligger på vardagsrumsbordet, så ligger min bok och förgyller ett badrum eller två på ett ytterst trivsamt och flärdfullt sätt.

    Kommentar av konsum — 2007/07/05 @ 10:58

  11. Tänkte bara bläddra lite i boken, men vips så råkade jag läsa ut hela. Kommer att göra som Maria och beställa några extra att ge bort.

    Kommentar av Thomas — 2007/07/08 @ 01:10

  12. den var superbra ska du veta.. ville egentligen ha ett signerat ex.. men fick nöja mej med att köpa den själv;) grattis till boken!!

    Kommentar av KOMPANJONEN — 2007/07/08 @ 23:43

  13. Jag fick hem boken idag, liten och gullig – ska ha den som kvällslektyr.

    Kommentar av Anette — 2007/07/12 @ 21:55


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

