Konsum

2007/05/26

Levande charader

Filed under: Gästspel — by konsum @ 23:18

Inskickat av Karin:

Jag jobbade på en klädavdelning på ett mellanstort varuhus. Där utspelade sig följande historia:

En lite egen ung man brukade vara inne och handla av mig och min kollega. Han var framförallt förtjust i att handla av henne. En dag när han kom fram till oss hade han inte hittat det han sökte och han skulle då förklara för oss vad han letade efter:

Han: Jag ska ha såna där som man sätter på… fram och bak… det är tjejer och killar… och man sätter på fram och bak.

Han gjorde under hela tiden rörelser med armarna där han liksom drog dem upp och ner längs sidorna på kroppen.

Jag skulle precis viska lite diskret till min kollega att det nog var kondomer som han var ute efter, när kvinnan som stod bakom honom i kön utbrister ”Jag tror att han menar hängslen!”.

Och ja, visst menade han hängslen.

13 kommentarer »

  1. De där var inte så roligt. De var längesen Du själv skrev in nått kul.

    Kommentar av Sandra — 2007/05/27 @ 00:01

  2. Precis min gissning 😉

    Kommentar av Henrik Sundholm — 2007/05/27 @ 01:06

  3. Hahah min gissning var en uppblåsbar barbara..:)

    Kommentar av Sofia — 2007/05/27 @ 12:34

  4. Så.. kassörskorna märker alltså att man har sina favoriter 😛

    Kommentar av Artur — 2007/05/27 @ 13:06

  5. Vilken kille! 😉

    Kommentar av Freddie — 2007/05/27 @ 17:24

  6. Artur: Sånt brukar synas rätt tydligt på killar. Kan vara något att tänka på, kanske? 😉

    Kommentar av Alexandra — 2007/05/27 @ 19:03

  7. Jag tjuvlyssnade en gång på en kille som ville att hans mamma skulle köpa en ”sån som man har bakom ryggen” på HM. De skulle handla skolavslutningskläder och mamman ställde 100 frågor innan hon fattade att han ville ha en väst!
    Det är inte lätt när det är svårt.

    Kommentar av Mammann — 2007/05/27 @ 19:26

  8. Ja, såna där som man sätter på fram och bak. Det var ju skamligt att kassörskan inte förstod det! 😉

    Artur: Det syns väääldigt tydligt! Kanske i synnerhet på killar, som Alexandra här ovan säger. 😛

    Kommentar av Candy — 2007/05/27 @ 20:56

  9. […] Levande charader Inskickat av Karin: Jag jobbade på en klädavdelning på ett mellanstort varuhus. Där utspelade sig följande […] […]

    Pingback av Top Posts « WordPress.com — 2007/05/28 @ 01:59

  10. Men blir man inte smickrad när man är någons favvo då? Kanske får ändra mitt kassabetende annars… Fast oftast är det bara en kassa öppen i min butik

    Kommentar av Henke — 2007/05/29 @ 19:36

  11. Henke: Jag skulle tro (jobbar ej själv i butik/service) att det beror lite på hur man uppför sig. Visst kan det vara smickrande, men det kan lika gärna vara jobbigt, om någon är för ”på”, om du förstår vad jag menar.

    Kommentar av Alexandra — 2007/05/31 @ 13:41

  12. Sedan skrattas det gärna lite bakom ryggen bland tjejerna om sådana killar … 🙂

    Kommentar av Alexandra — 2007/05/31 @ 13:41

  13. Modigt att våga fråga om ett sånt sexredskap :∆

    Kommentar av Teeehooo — 2007/06/03 @ 14:55


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

