Konsum

2006/12/29

Bokslut 2006

Filed under: Bokslut — by konsum @ 17:32

Och så är snart ännu ett år till ända, jag hoppas att ni har trivts lika bra med tjugohundrasex som jag har gjort. En av de mest överraskande sakerna det här året har absolut varit bloggen – aldrig trodde jag att så många människor skulle läsa och kommentera! Det känns extra bra att vi har klarat oss ifrån den typiska bloggsjukan att några ska bli osams och börja skräpa ned med elaka kommentarer. Vi har haft våra diskussioner (som till exempel här, här, och här), men de glada och positiva diskussionerna överväger med förkrossande majoritet.

När almanackan visar tjugonionde december kan följande statistik visas upp:

Bloggstart: 22 april, 2006
Totala visningar:
477,012
Bästa dagen: 19,299
Inlägg: 174
Kommentarer: 2,638
Akismet har skyddat mot 4,623 skräpkommentarer.

Om man däremot går efter Bloggtoppens statistik ser det ut såhär:

Antal sidladdningar: 1,539192
Unika besökare: 732,687

Jag vet inte vem jag ska tro på, men det känns bra att spara på miljonstrecket så vi kan uppmärksamma det på något sätt.

11 kommentarer »

  1. Grattis till succén och tack för rolig läsning!

    ps. Vilken ratio! 😀

    Kommentar av superkryp — 2006/12/29 @ 18:16

  2. Jag tror du lyckades eftersom du hittade något som rör så många människor, samtidigt som ingen har bloggat om det än. Det är liksom ultimat då ju!

    Kommentar av Christina — 2006/12/29 @ 18:58

  3. Woho, grattis! 😀 Kul att den är så populär. Hittade bloggen av en slump för kanske runt 3 veckor sedan och är hooked ^^

    Kommentar av Penny — 2006/12/29 @ 22:58

  4. Kul att höra! Keep it up! We want to read more … 🙂

    Kommentar av Alexandra — 2006/12/29 @ 23:34

  5. Grattis till den fina statistiken och tack för mycket underhållande läsning. Ser fram emot nya spännande kundmöten under 2007 🙂

    Kommentar av -Thezz- — 2006/12/30 @ 19:04

  6. Fantastiskt !!!!

    Du kan fira med att lägga upp vår blogg som en länk hos dig, då får du säker 5 läsare till nästa år (jag min fru och våra tre barn… he-he)

    🙂

    Gott nytt år !

    Kommentar av ebitmanagement — 2006/12/30 @ 19:20

  7. jag går in här nästan varje dag ock kollar. Ser alltid fram emot varje uppdatering. Har även tipsat kompisar. Keep up the good work, och gott nytt år, allihop!!

    Kommentar av Anna — 2006/12/30 @ 21:06

  8. En av mina absoluta favoritbloggar! Ett superduperjättestort grattis till bloggsuccén!
    Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År!
    Ser fram mot nya Konsum-inlägg i framtiden!
    Ha det kalas! 😀

    Kommentar av vhcbloggen — 2006/12/30 @ 21:57

  9. Grattis till ett bra 2006! Lita inte för mycket på bloggtoppen. WordPress egen statistik är mycket mer tillförlitlig, det lovar jag.

    Kommentar av Andreas — 2007/01/03 @ 09:25

  10. Denna blogg är en av ljusglimtarna i mitt liv… I LOVE!! Tack för alla fantastiska inlägg!!!!!

    Kommentar av Annie — 2007/01/04 @ 20:42

  11. Lysande sida!

    Kommentar av Bingo — 2007/05/07 @ 08:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

