Konsum

2006/11/26

Tejp

Filed under: Gästspel — by konsum @ 12:41

Inskickat av Elviz:

Jag fick ett telefonsamtal från en stammis som verkade väldigt stressad och lite konstig.

– Jag köpte en tejp men den funkar inte.
– Ok, funkar inte? Vad är felet?, undrade jag.
– Jo det är ingen tejp på!
– Nähä… ta med den in så ska du få en tejp med tejp på, försökte jag säga skämtsamt.
– Nää det går inte!
– Kan du inte komma idag..
– Nä det är inte det. Den är slut.
– Jaha, jag trodde att den inte funkade?
– Hmm… nä men det blev inget bra!!!
– Vi gör så att du får en ny tejp när du kommer in igen.
– Nähä du… *klick*

6 kommentarer »

  1. haha, eh??! va!? gu va knäppt!! 😀

    Kommentar av cashier — 2006/11/26 @ 23:03

  2. Blev inte bra? Tejpade han snett eller?

    Kul om man kunde göra så, att bara ta med sig saker till affären efter att man använt klart dem och sen säga ”hallå, det är slut, jag vill ha en ny”.

    Kommentar av Den där — 2006/11/26 @ 23:54

  3. Vad ville han egentligen månntro?

    Kommentar av Shadow — 2006/11/27 @ 11:07

  4. Ibland behöver man bara någon som lyssnar… =)

    Kommentar av Lina — 2006/11/27 @ 23:16

  5. Jag fattar ingenting :´( Han kanske är hemligt kär i dig och så hade han druckit och vågade prata med dig på fyllan 😉

    Kommentar av Angelica — 2006/12/01 @ 17:57

  6. lol.

    Kommentar av flirtydancing — 2006/12/03 @ 03:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

