Konsum

2006/09/16

Hundmat

Filed under: Gästspel — by konsum @ 18:16

Inskickat av Frida:

Jag har suttit en del i kassa på ICA och man har ju fått höra ett och annat. En sak jag har tänkt på är hur dessa sexskämt alltid går hem. ”Vill du ha sex?” är en klassiker som nog varenda kassörska råkat ut för. Och det slår ALDRIG fel. Folk reagerar direkt och fnissar mer eller mindre generat.

Jag råkade ut för något liknande:
Ett hyfsat ungt par kommer till kassan. Killen kånkar på en stor säck hundmat, han går fram mitt emot mig och slänger säcken på golvet medans hans tjej plockar upp lite småsaker på bandet.

Han säger ”…och så har jag 20 kilo hundmat mellan benen” varpå tjejen tittar lite snett på honom och sedan på mig med en tvivlande uppsyn, så säger hon ”Åja, nu ska du inte skryta!

6 kommentarer »

  1. *ASG*….så bra!!!!!

    Kommentar av Lottisen — 2006/09/16 @ 18:44

  2. haha! det var ju en intressant twist på ett oskyldigt påstående …

    Kommentar av tessy — 2006/09/16 @ 21:22

  3. Ha! Ha! Asg

    Kommentar av junitjej — 2006/09/17 @ 00:08

  4. Personligen tycker jag det är rätt störigt med frispråkiga par som skämtar om sitt sexliv inför främlingar.. Att göra det i goda vänners lag är väl en sak, men offentligt så tycker jag mest det blir skämmigt. Jag hade nog mest tyckt det var pinsamt om jag satt i kassan. ..Fast nu ska jag inte sitta här och gnälla 🙂 En mycket skojig historia var det i alla fall.

    Kommentar av Andreas — 2006/09/17 @ 13:24

  5. haha.. roligt

    Kommentar av M — 2006/09/19 @ 02:30

  6. haha det var roligt

    Kommentar av M — 2006/09/19 @ 02:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

