Konsum

2006/04/22

Bystdrottning har orgier med både män och kvinnor

Filed under: Coop — by konsum @ 15:05

En man som fnissade sådär på en gång upphetsad och förlägen:

Man: Ja, det är väl hemskt va – Bruce Willis och de där…
Jag: Va?
Man: Pamela Andersson, bystdrottning, har silikonbröst, va?
Jag: Ja?
Man: Och Paris Hilton, bystdrottning, har orgier med både män och kvinnor…
Jag: Ja…
Man: Om man sätter henne på svältkost, då blir det väl inget kvar av henne.
Jag: Nej…
Man: Ja, usch!

2 kommentarer »

  1. haha vart jobbar du som har så många roliga kunder? Där jag jobbar har vi bara några stycken roliga karaktärer.. bla. en gubbe som kommer in ett antal ggr per dag och köper 1-2st öl åt gången, istället för att köpa ett sex-pack första gången. några förståndshandikappade.. men dom bara friskar upp tillvaron efter alla andra gråa kunder.

    Och min favorit: en liten tjej kommer fram till kassan och säger rakt ut ”ser du dåligt”, mamman försöker säga till att man inte ska säga så men går inte så bra eftersom hon och hela kön skrattar. Jag svarade dock ordentligt ”ja, det är därför jag har glasögon” var efter jag skrattade till. 🙂

    Som sagt inte alls lika roliga saker som du träffar på, rolig blogg.

    Kommentar av Anders — 2006/05/19 @ 14:14

  2. Haha! Hjälp. Anders! Det kanske är folkölsmannen? Vi har en där jag bor. Han går t ICA, köper en två öl. Sätter sig på en bänk en bit bort från hemmet där han bor, dricker ölen. Går tbx o köper ny, sitter på bänken, köper ny, osv, osv

    Kommentar av Minja — 2006/10/02 @ 21:08


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

